четвер, 31 серпня 2017 р.

Коси в лузі дзвенять і зозуля кує,

То моя сторона,то Привітне моє.




Моє село серпанком оповите,
До щему наймиліше на землі.
Окрайчик неба у зеленім житі,що світиться,як зірочка   в імлі.
Правічне поле,де медова кашка неначе море сонячне шумить,
І вигляда замріяна ромашка,
І волошковий всесвіт жебонить. 





     Наше село живе не одну сотню літ.Молитвою зустрічає світанок і проводжає день.В золотавих туманах прокидається воно щоранку як багато літ тому.
А вік села і справді довгий,навіть зважаючи на історично окреслену дату.Привітне(тодішнє Свинюхи) в «Руському літописі» відноситься до 1157року.
Отже цього року йому 860 років.
      Саме цій даті був присвячений літературно-музичний вечір під назвою «Коси в лузі дзвенять,і зозуля кує,то моя сторона,то Привітне моє»,який відбувся у місцевому Будинку культури.На вечорі прозвучали пісні: «Моє село», «Розцвітай,Україно», «Цвіте калина», «Бо я родилась на Вкраїні», «Я маленька україночка», «Це край,де я родилась і живу», «Червона калина», «Розкажу про Україну» та інші,у виконанні Сергія Стасюка,Ангеліни Логин,Богдани Жданюк,Дарини Жданюк та інших .Гуморескою  «Мотоциклісти» порадував глядачів Іван Клепарський.Свої чудові пісні такі як: «Алича цвіте», «Травневий дощ», «Лугові ромашки», «Моє Привітне», «Півонії» виконав гурт «Вогні Привітного»,якому цього року виповнюється 10 років. Гурт «Вогні Привітного» брав участь у фестивалі-конкурсі "Пісенний вернісаж" ,присвяченому чемпіонату Європи з футболу в місті Києві в 2012 році,дипломант фестивалів «Берегиня» і «Пісні великої Волині».Перед тим народилася пісня  «Волинь,ти вродлива завжди».







     З нагоди річниці гурту було записано дебютний альбом під назвою «Красиве і вічне»,до якого увійшло 12 пісень та лірично-поетична збірка «Любові пізні хризантеми».Ведучими вечора були Вікторія Новосад та Олександр Марчук.





По закінченні свята присутні ознайомились з матеріалами книжкової виставки «Куточок раю на землі, моє село».





Немає коментарів:

Дописати коментар